es-es1 ben tüm kıyafetleri e bebek ve civilden indirim oldukça aldım çok kaliteli geldiler tavsiye ederim. Doğumum Mayıs ayında ama ben 1 yıllık kıyafet aldım indirimde gördükçe 😅 bende sizin gibi ağırlıklı olarak tulum aldım daha rahat olur diye e bebekte 5 li hastahane çıkışları 24-30 TL ye düşüyor bakın derim.