demetakk Bugğn detyalı ultrasona girdik ,bebeğimn kalbinde parlaklık olduğunu ve bebeğie giden ,besleyen iki damardan birinin eksik olduğunu söyledi doktor,balına gelen yada duyan varmı :(
ilknr-23- Benimde bebeğime 22. haftada bağırsaklarında ve kalbinde parlaklık var down riski olabilir amniyosentez yapalım dediler aynı gün 3 doktora gttm ilki hariç diğer ikisi sadece bağırsaklarındaki parlaklığı gördü. 32. Haftada parlaklık kayboldu çok şükür. ben amniyosentezin risklerini bildiğim için yaptrmamıstm dua ederek elim yüreğimde gecmesini bekledim çok şükür geçmiş şimdi 37.haftamızdayız çok yıpratıcı bir süreçti geçti denilene kadar