Ygmr25 merve-shnbs ben hindistan cevizi yağı ve bebek yağı kullanıyorum. Hiçbir faydası olmasi 32+4 deyim. Karnım çok kötü halde ne yazikki😢 bu vücutla alakalı birsey. Özellikle kuruysa teniniz biraz daha fazla oluyor çatlak. Umarım size iyi gelir
mrsbiyolog O kremlerde kişiden kişiye fark gösteriyormuş okuduğum yorumlardan anladığım bu😂 ben o yüzden hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Baya nemli ve yumuşacık tutuyor cildi. Zaten çatlamaması için nemli ve yumuşak olması lazımmış öyle işte ☺️
bgmtnk Haftadayım bu zamana kadar lierac kullandım şimdi Hindistan cevizi yağı ve kakao yağına geçtim kremler yeterli nemlendirmiyor sanki artık ☺️