Merhaba,
Burada yeniyim ve 3 haftalık gebeyim. :) kayıt oluştururken en son adet baslangic tarihini sordugu icin onu girdim, ama bi gariplik olabilir mi bu sistemde? Cunku 4 hafta hamile gozukuyorum bu sistemde ve hic anlamadim, sonrasinda hamile kalmis olmama ragmen son adet donemim nasil hamilelige katilabiliyor? Bir seyleri yanlis mi yaptim nasi dogru takip etmeliyim anlamadim :( bu konuda yardimlarinizi ve goruslerinizi rica ediyorum