Aynı şey 2.3.ayımda başıma geldi hafif kahverengi lekelenmem ilk hamileliğim olduğum için çok endişelendim. Bunun neden olduğunu düşünmek bile bizler için çok stresli. Doktorumu aradım ikisinde de gel bakalım nolur nolmaz bebeğe bakalım dedi. Muayenede bişey görmedi ama her ihtimale karşı düşük iğnesi verdi ikisinde de. İçim rahatladı en azından psikolojik olarak da düşünmektense doktora danışmakta fayda Var canım. İnşaAllah sizinde öyledir önemli bişey değildir inşaAllah 🙏🙏🙏