Nazliss Arkadaşlar bende hiçbir şey yiyemiyorum 13+1 dönemdeyim bütün vitamin değerlerim düşmüş kan ilacına 20 haftalıkken baslaniyormus sanırım bana şimdi baslamami söylediler yardımcı olur musunuz
Msydn6 Nazliss ben 15-16 gibi başlamıştım doktorum vermişti ama esktra bi durumunuz varsa madem erken başlatabilir doktorunuz yani normal
Morphi Nazliss bana doktorum 13 ken vermedi bidaha geldiiginde yazicam dedi oda 17.haftaya geliyo ama kan degerlerine gore veriyolar ihtiyaca gore erken falan ayarlaniyo
Seymamuge Nazliss haftalık olarak degil değerlerinize bakılıyor 16. Haftayım bana vermedi değerlerim iyi diye
Nazliss bgmtnk bana hala folik asitte kullandiriyorlar anlayamıyorum gerçekten 13. Haftamdayim şuan birde vitaminleri kullandığım an afedersiniz ama hemen kusuyorum. 😔
Bgs Nazliss 12. Haftada yazmıştı doktorum kan ilacını 12. Haftadan beri kullanıyorum 32 haftalık olduk doğuma kadarda kullanacağımı söyledi doktorum
bgmtnk Nazliss doktordan doktora değişiyor demek ki öncesinde tahlil yaptıysa onu uygun görmüştür belki de 🤔
SerapNil Nazliss benimde sanırım 20. Haftada başlamıştı aşırı bulantılarım oldugu için doktor bulantılarım azalınca başlattı midir bulantısı yapıyor diye . Tavsiyem kesinlikle yemekten bir saat sonra içmeniz ben ilk başlarda hemen içtim fenaydı şimdi daha rahatım.
Busraertk Benim gebe kalmadan once kanım fazla idi o yuzden hamile iken 20.haftaya kadar kullanmadim. Gebelikten dolayi düşüşe baslayinca basladim ilaca ama onceden kansizliginiz varsa daha erken de baslamaniz normal
Benefit NesssE doktoruna danış canım folik asit 12. Haftadan sonra bırakılıyor sormadın mı hiç doktoruna
NesssE Benefit bşey sormama gerek yoktu ki zaten 16. Haftada başladım o doktora kullandığım folik asiti değiştirtip doğuma kadar kullanacağız bunu dedi. Ben dün öğrendim folik asitin bırakıldığını
brc_srmn Nazliss 18 haftalıkken bayılacak gibi oldum baya yere düştüm gözüm karardı, doktor tahlil yapıp kan değerlerin çok düşük dedi ve hemen başladık canım