ipekkkkkkk7 Taze-anne Canım seni takip eden doktoruna sor istersen çünkü biz senin gebeliginin nasıl ilerlediğini bilmediğimiz için ne desek yanlış olur bazıları içiyor ama bazı doktorlar su sebebpten icme diyor
leylosule Taze-anne en tehlikeli çaylardam biri adaçayı. Kan akışını hızlandırdığı için eskiden korunma yöntemi olarak bile kullanılırmış. Ihlamur içebilirsiniz onum yerine
Sevdabm Ben dün doktora ıhlamur ve papatya içebilir miyim diye sordum, ıhlamur içebilirsin bir bardak ama papatya içme adaçayını kesinlikle içme dedi.28.haftadayım
Taze-anne Sevdabm bende içilmediğini duymuş gibi hatırlıyordum da tekrar sormak istedim. Son haftalarımda oldugu için. Teşekkür ederim 🥰❤️