Geçenlerde bebek yağıyla ilgili bir yazı okumuştum. Bebek yağları cildin nefes alan yüzeylerini kapatıyormuş o yüzden nemlendirici kullanın bebeklerinizde hem banyo sonrası hem de masaj yaparken diyordu doktor. O yüzden mustelanın şampuan ve nemlendiricisini aldım sadece