SimgeTopcu Bugün oğluşumla tam 38+0 hafta olduk. Şuan için herşeyimiz güzel gidiyor. Öyle dayanamıcak kadar bir ağrım olmadı. Sadece hep bır yatasım var nedense 🤦♀️ siz de durumlar nasıl?
Nazlicann1993 SimgeTopcu bende 38 oldum bugün çatı muayenesi oldum normal doğum gözüküyor hayırlısıyla 3 cm açıklığım var
sevdam_21 SimgeTopcu merhaba 37+5 haftalığım bnde aralıklarla uyumak güzel oluyor son günler dıe herhlde sağlıkla kucağınıza alın en son gttıgınızde kılosu nasıldı
Tutimati SimgeTopcu aynı haftadayız ben 2 şubat’da doğuma gideceğim Allah izin verirse bende sürekli uzanıyorum ki halletmem gereken bi çok iş var 😄
sue92 38+1 olduk biz de. Benim de hep uzanasım var. Arada ufak kasılmalarım oluyo. Onun dışında iyiyim çok şükür. Artık günler geçmiyo sanki🤷🏻♀️
sevdam_21 Nazlicann1993 merhaba ilk gebeliğim olduğu için soruyorum yarım 37+6 günlüğüm açılma olmasına rağmen evdemı bekleniyor sancınız falan yok mu
SimgeTopcu Nazlicann1993 hayırlısı olsun ınsallah. Bende çok istedim normal doğum ama olmadı sezeryan olucak 4 gun sonra ınsallah 💙🥰
Nazlicann1993 sevdam_21 eve gönderdiler beni sancım az haftasonu suyun gelmezse ya da sancıların baslamazsa pazartesi doğumu başlatacak dediler