MERHABA anneler pazartesi doğuma gireceğim normal bekliyorduk ama bebek tombik olunca kilosuna catim uygun değil dikisinn çok olur dedi sezeryan olcam. Ama korkuyorum spinal sonrasında bgl ağrısı yapiyormu benim belimde sknti var, yada genel anestezi biraz sohbet edelim bilgi paylaşalım