Doktora gittiğimde cok kasılmam olduğunu söylemiştim 32.haftada. Ultrasondan baktığında doğum pozisyonuna geçmediğini ayaklarının aşağıda kafasının yukarıda bir ayağını diğerine göre daha da aşağıya uzatmış olduğunu söyledi ve kafasının 2 hafta önden gittiğini söyledi acaba kasılmalarım ve özel bölgemde batma ve ağrı hissetmemin sebebi bu olabilir mi?