Kahvaltıda benim de şekerim çok yüksek çıkıyordu sonradan normale dönüyordu açlık süremi kisalttm kahvaltıdan iki saat önce ceviz ve elma yiyorum sonra kahvaltı ediyorum eğer geç ediyorsanz kahvaltıyi şeker yükseliyor sabah erken saatte kahvaltı yapmak gerekiyor diyetim( üç dilim 25 Gr tam buğday ekmeği, haşlanmış yumurta,10 zeytin,iki dilim peynir şeklinde)