Ortmenanne16 Kct2503 ben ton balığı çok severim yedim ve kustum ki gariplik anladım evdeki testte pozitif çıktı sonra kan verdim 150 çıktı beta sonra katlaya katlaya ilerledi şimdi 33. Haftaligiz 🤭🤭🤭
Aleyna06 Reglm 3 ay gecikti her ay kan testi verdim ve hiç birşey çıkmadı sonrasında içimden bir ses git test al ve yap dedi aldım geldim sabah erkenden yaptım ve çift çizgi çıktı Dr gittim 6+3 günlük olduğunu öğrendim geç tutunmuş benim bebisimde ☺️
SutlacimiYedimmiBen Kct2503 adetim 5gun gecikince test yaptım göğüs hassasiyetimde vardı annem emzoriyorsun ondandir dedi de ben bi gariplik olduğunu anlamıştım test yaptım pozitif çıktı.
tazegebee Kct2503 adet gecikmemin 7. gününde 54le öğrendim. 3. gününde test yapmıştım tek cizgiydi net. 2 haftalikmis megerse.
cgdm-trzi Kct2503 2 kere idrar testi yapmıştım negatifti kan testinde belli olmuştu beta hcg değerim 22 ydi. 2 haftalıktı öğrendiğimde 🥰
Busraseda Kct2503 hcg takılma cnm erken öğrenmişsin ben şans eseri yaptırdım adetimde iki gün gecikme vardı hcg 19 çıkmıştı doktorun dediği yumurtlama geç oluşmuş .