Smm12efe- Kendim için değil arkadaşım için soruyorum. Geçen ay aşılama yaptırdı olumsuz sonuç aldı bu ay adetine 1 gün var normalde aşırı derecede göğüs ağrısı olurmuş ama şuan hiç yokmuş. Ovilasyon testi yapmış öylesine sonuç aşağıda ki gibi çıkmış. Sizce gebelik var mıdır ? https://imgyukle.com/i/HvIbGH
babyberry Smm12efe- benim bu şekilde çıktı betam 200lerdeydi hemen bir gebelik testi yapsın ve kan versin genelde T çizgisi C den koyu olunca oluyor ama en net hcg testi yapıp kan vermek olur bunda kesin denemez
Merveakbb Smm12efe- bu ovilasyon testimi canim yoksa gebelikmi bunu pco olanlar kullaniyo benim kullandigim pembeydi
Merveakbb Busbus58 Anlaşiliyo canim adete 1 gün kala falan ayni yumurtlamadaki pik gibi kirmizi çikiyo ama bunda gebelik yok
Smm12efe- babyberry bende öyle düşündüm canım. Gebelik testi yapmasını önerdim sonrasında kan vermek nasip olur inşallah 🙏🏻
Merveakbb Canan123 2 çizgi ayni olmasi lazim canim bu teste nasil bilmiyorum ben inovita testi kullanmiştim
Ebrukarayali Ben de ovulasyon testiyle hamileligimi öğrendim. Benimki de böyle koyu çıkmıştı. Gebelik testi yapsın