Arslaninannesi Hiç yasamayan var mı bide bu durum normal mi 35+2 ama bende hiç sancı olmuyo ağrı olmuyor bir kere geçen haftalarda hissettim oda gaz sancısıydi galba geçti gitti nstye giriyorum ikidir onda da hiç bişey cikmiyo normal bir durum mu acaba 🙄
Busbus58 Arslaninannesi bende ilk bebeğimde yaşamadım o yalancı sancı olayını. Ama bunda yaşıyorum 35 in içindeyim karnım sertleşiyor bebek toplanıyor gibi kasıklarıma batma hissi geliyor vs
Makbule7995 Arslaninannesi 35+5 günlük hamileyim bugün sabah 6.45 de sancıya uyandım 9.30 a kadar kramp belim de ağrı kasıklarım beni mahvetti doğuruyorum dedim o kadar vardı ağrım zaten 33.haftadan beri sancı iğnesi oluyordum salı günü hastaneye gittim nst de sancı çıkmadı iğne de vermedi doktorum şimdi yine sancılarım var ayağa kalkınca daha da artıyor ağrılar olmaması çok iyi bence sevinmelisin canım benim 33. Hfta kontrol de nst sancıları 40-60 mm arasındaydı
Arslaninannesi Busbus58 peki ilki sezeryan mi oldu normal mi canım yani hani şimdi ağrı yok ya hiç sancın geldimi mesela sanki beni doğuma hazirlamiyomus gibi hissediyorum 😂
Busbus58 Arslaninannesi 40+1 de doğdu . 2 gün önce nişanım gelmişti sonrada sancım başladı zaten. Her gebelik farklı ya gerçekten 😇
Arslaninannesi Gzmsydr yalnız değilim demekki herkes yaşıyorum yazıyor ediyo merak ettim nasıl bişey 🤷
Arslaninannesi Busbus58 evet cidden öyle şaşırtıcı kimi ağrıdan perişan oluyo kiminde tık yok sevinmek mi lazım bilemedim 😂