Varol123 Merhabalar hanımlar nasil gidiyor gebelik bu haftada belirtileriniz azaldimi ? En son muaynenizi ne zaman oldunuz ?
Son_17gun Varol123 yok canım benim 35 haftalık olana kadar istifar etmem devam etti iştahsızlık da vardı ama herkeste aynı değil 2.tiremestr de sizin ki azalır 😊😊
Varol123 miray2015 bazen cok garipsiyorum ilk gebeligim bu bi tecrübede yok zaten her belirti azaldığında doktora kosasim var
Seahammer 10 haftalığım ama hiç bulantım olmadı diyebilirim. Dr 2-3 haftada bir çağırmasına rağmen her hafta gidiyorum bir aksilik yok dimi diye