sehri_hzr Merhaba benim ilk hamileliğim 😇ama her gittiğimde Bi dahaki kontrol Bi ay sonra artık ayda Bi olur demişti ama ben 2 haftaya Bi olur gibi hayal etmiştim hastane yakın olsa hep giderim ama biraz uzak herkeste mi öyle ayda 1 kez mi kontrol oluyor
Busbus58 sehri_hzr evet 32. Haftana kadar ayda bir. 32 den 36 ya kadar 2 haftada bir, 36 dan sonrada her hafta ☺️
sevdegnky sehri_hzr evet normali ayda bir. Hatta bir problem yoksa 6 haftada bir olabilşyor. Benim hep 6 haftada bir oldu. 32 den sonra 2 haftada bir. İnsan heves ediyor görmek içib ama durmadan ultrasonlara girmenşn anlamı yok diye düşünüyorum 😊 bu konuda doktorun da bilinçli olması güzel bir şey.
bebisini-bekliyor sehri_hzr sorunlu olanları sık cagırıyor sanırım ben ilk zamanlar 2 haftada bir gittim 2 kere 10 gun ıcınde cagırdı. 13.haftaya girdim sımdı anca bir ay sonra gel dedi 😊