Biz park beşik aldık. Kurulumu çok kolay evde kendim kurdum. Tekerlekleri sayesinde istediğim odaya çekip götürebilirim. Bebek sadece doğduğunda değil çok rahat bir şekilde 4-5 yaşına kadar kullanabilirim. 2. Bebeğimde kullanır. Ben uzun vadeli olsun diye ve sürekli taşınan bir ailemiz olduğu için böyle tercih ettim. Üzerinde alt açma yeri var çok kullanışlı cibinliği var, oyuncak askı aparatı ve yanlarda cepleri var. Tavsiye ederim. 😊