Merhaba hamisler. 35+4 haftalık hamileyim karnımda sertlikler falan oluyordu uzun zamandir. Doktora sorunca günde 20 defaya kadar olabilir. Doğum kasilmalaridir dedi. Ama birkaç gündür karnımın altında adet sancısı gibi hafif bı sancım oluyor. Bu da mı yalancı doğum sancısı. Yaşayan vvar mi acaba