YrdBursa ben yıllardır tiroid hastayım ama 2 yıldır ilaç kullanmıyordum iyileşmiştim. Geçen Şubatta hamile kaldım 6ya kadar çıktı tsh bende doğal yollarla düşürmeye çalıştım ilaç kullanmadım 11 haftalık bebeğimi kaybettim. Ha nasibi yokmuş ama yinede tedbir almak gerekiyor. Maalesef bazı şeyleri iyileştiremiyoruz. Tekrar gebe kaldım tsh:5,5 ile ilaca başladım şimdi 3,5a düşmüş işte. Doktorunuzla görüşüp ihmal etmeyin derim.