Eğer bulunduğunuz yerde varsa endokrinoloji uzmanına, yoksa dahiliyeye sonuçlarınızı gösterdiğinizde hemen uygun bir ilaç tedavisine başlar. İlacın bebeğinize hiçbir zararı yok aksine kullanmamanız onun için daha sağlıksız olur, içiniz rahat şekilde o ilacı kullanın değerleriniz zaten duzanli kullanirsaniz hemen toparlanacak inşallah. Endişelenmeyin sadece vakit kaybetmeden doktora görünün ve rutin kontrole gidin 3 ya da 4 haftada bir oluyor. Benim gebelik öncesinden uzun süredir tiroid sıkıntım var, 4 haftada bir gidiyorum
takip ettiğiniz sürece sıkıntı olmayacak inşallah 🌸