Sevcaninn butterfly_ ben gidiyorum ama daha doğumuna var yengem orda doğum yapmıştı ilgi alaka çok iyiydi
Sevcaninn butterfly_ normal 3.500 dü sezeryan 3.800 dü ama zam gelecekmiş yeni yıl zamı yapmamışlar daha
zehrasisman Hemşire bir arkadaşım asla gitme demişti. Benim için araştırma yapmıştı. Bir doktor bir keresinde yeni Doğan bebeği elinden düşürmüş. Yeni Doğan hemşiresi yokmuş ve hemşireler bilgili değilmiş Tabi insandır olabilir şeyler ama can sıkıcı durumlar.