Hilalakar 5 gün önce gittim doktorumun yanına bebek aşağı da dedi kafası rahmimin üstünde olduğunu söyledi hatta dedim fazla hissetmiyorum hareketlerini diye ama ben görüyorum dedi hareketli dedi bana gösterdi evet öyle zaman zaman çok hareket ediyor ama bazen duruyor mesela bu sabah hareket etti biraz önce 3 kere falan hareket etti kendi kafasına göre davranıyor galiba 😊😊🤗🤗