13 ocakta tüp bebek yaptırdım, pazartesi günü sabah 12.gunumdu kan verdim beta 36,4tü. Akşam yine kan verdim 60,4e yükselmişti. Doktorum 3 gün sonra yine test ver dedi bu sabah test yaptım beta 15e düşmüştü. Doktorum ilaçlarını bırak pazartesi yine test ver dedi. Kimyasal gebelik mıdır bu ? Pazartesi yükselir mi sizin de başınıza böyle bişey geldi mi? Az önce idrar testi yaptım 2 çizgi çıktı. Kafayı yemek üzereyim