3636 Dunden beri açık Pembe şeklinde akıntım oldu ara ara gelip gidiyor biryerim agrimiyor acaba doğum başlangıcimi buna hiç hazır değilim açıkçası 🥺🥺
Son_17gun 3636 evet nişan gelmiş ama ağrı ne zaman gelir bilmiyorum yine de bir doktorunla görüş canım 😊yavaş yavaş kendini hazırla doğuma
Mom97 3636 38+5 de benımde nişanım geldi cocugumdu ve korktum hastaneye gittim suni taktılar ama olmadı acılma sezeryan oldum smdıkı aklım olsa sancılarım iyice sıklaşana kadar evde beklerdim ama kısmet
minnie123 3636 nişan gelmesinden hemen sonra doğum olmayabilir dedi doktorum bazen 2 gün sonra bazen bir hafta sonra başlayabilir doğumunuz. Doktorunuza yine haber verin ama durumu. Ben 38+5 im gelen giden birşey yok bende
3636 Son_17gun sabahtandir evimi dip köşe temizledim zaten tatlım şuan kafam rahat en azindan bekliyorum hayirlisi
3636 Mom97 Mom97 tatlım dünden beri bekliyorum suyum gelsin diye bende evde çekmek istiyorum ama sancı yok sadece akıntım oluyor ne yapsam bilemedim
Son_17gun 3636 sanci hemen gelmez canım burda okudum kadariyla nişan gelip bir hafta sonra sancısı başlayan vardi 😊
Alps 3636 benimkide şuan o pozisyonda ama kanala girince mi nişan geliyor diye merak ettim bende 38+2yim
3636 Alps bilmiyorum ki tatlım su sancı nasıl birşey acaba bende yok ama Nisan var acaba bir yerim agriyoda ben mi hissetmiyorum
Alps 3636 bence sadece nişan geldiyse bekleyin kanama,su,sancı,hareket azlığı olmadığı sürece 😂 bugün hastanedeydim bende herkes öyle dedi nişan gelince gelmene gerek yok diye 😂
3636 Alps valla bekliyorum bende çok şükür bebiş aynı hareketlikte bende suyu bekliyorum bakalım ne oluyor
3636 Son_17gun tatlım adet ağrısı gibi oldu onun akşamında nisan geldi bende bugün çok yordum kendimi tüm evi temizledim dedim ne olur ne olmaz bari temiz olsun evim
Ortmenanne16 3636 bebek tıpayı çekmiş annesi yola çıkmış geliyor siz çantanızı hazırlayın bekleyin artık 💐💐💐