25 haftalık hamileyim. Kalp çarpıntısı problemim var son iki aydır durduğum yerde pir pir atıyor hiç bir sey yapmadan. Sürekli olcuyorum 125lerde seyrediyor bir turlu inmiyor. Kardiyoloji dru doğumdan sonra gel dedi tekrar bakarız su an ilaç versem plesantadan bebeğe geçer dedi. Aynı durumda olan var mi?