Kızlar tatlı görüyorum öğürtü geliyor ağzım uyuşuyor resmen tutuyorum kendimi. 2 3 gündür de ishalim leblebi muz patates haşlama vs yemeye çalışıyorum canım hiç istemese de. Kendimi halsiz ve hasta hissediyorum bugün mutsuz oldum zorla ayağa kalkmaya çalışıyorum dermanım yok sizde böyle misiniz 6+4üm bu arada