Omeralp20 Merhaba güzel anneler acil cevabınıza ihtiyacım var 41 hafta oldum doktorum cuma günü gel suni sancı vercez dedi kendi sancım tutmuyo sizce ne yapmalıyım 2,3 gün daha beklesem mi sizce ?
MehZey Omeralp20 41 hafta son normalde hareketleri düzenli takip 2 3 günde bir nst ile en fazla bir hafta daha bekliyebilirsin
Ruvus Omeralp20 Bence bekleme doktorun dediğini yap 41+4 te yatışım verildi gün aşımından acil sezeryana alindim
Mom8 Omeralp20 beklemeni tavsiye etmem canım 40 haftayı geçmişsin bebek artık riskli durumda kakasını falan yapıp yutabilir enfeksiyon durumu oluşabilir ki bu anlık oluyor veve bebeği ciddi anlamda etkiliyor fazla bile beklemiş doktorun
Neslihan1903 Omeralp20 bence beklemeyin artık kendi sancınız suni hemen doğurursunuz daha beklerseniz normal doğum zor olabilir bebek kilo almaya deva ediyor ayrıca kakasını yapma ihtimalide var doktorunuza güvenin sonra üzülmeyin 🤗
Aysentass Omeralp20 yengeme 41+5 te suni sancı verildi fakat doktorunu dinle bence kakasını yapabilir doktor riske atmanı istememiştir
Omeralp20 Bnde korkuyorum bebeğime bişey olur diye ama ilk bebeğimde de suyum geldiği için suni verilmişti acısını bildiğim için 1,2 gün daha beklemek istiyorum
Tugcu01 Omeralp20 41+1 de benimde doğumumu başlatacak doktor pazartesi günü 🙄 korku sardı ya kendi sancim gelsin istiyordum inşallah o zaman a kadar gelir
Omeralp20 Tugcu01 inşaallah bende bekliyorum ama gelen giden yok ne kadar sabırlı evlatlarımız varmış 😅Sağlıkla biranönce önce doğsunlar inşaallah