Merhabalar
70 gün önce kürtaj oldum hala adet olmadım 15 ocakta test yaptırdım negatif geldi maalesef korunmuyorum ama bi haftadır falan acayip bi kaşık ağrısı var ama gelip gidiyor ve batma oluyor sağ kasıkta midem de yanma ver ve akinti var çok fazla beyaz şeffaf bazen beyaz kokusuz yapışkan bi akıntı geçen 2 gün de şeffaf akinti peceteye kanli geliyor du ama 2 gün oldu geçti hamilelik olabilir mi yoksa başka bi hastalık mi bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?