Merhaba hanımlar şu an 36+4teyim 33+3te nişanım geldi hastaneye gittim nstye bağladılar sancı gözüküyodu erken doğum olabilir dediler ama ben sancı falan hiçhissetmiyordum hastaneye yatırıcaklardı kabul etmedim eve geldim nişandan sonra sancım oldu ama yalancı oldu hep sizde nasıl oldu sizce normal mi erken nişan grlmesi