Evet gercekten kolik bir bebegin olmazsa sallanmadan uyur ama bebis kolik olursa (benim kizim kolikti) yeterki sakinlessin sussun diyip her turlu yontemi denersin bize sadece sallamak iyi gelmisti kolik sarkisi ve sallayinca duruyordu sadece yoksa aglama krizleri he tabi suan acisini cekiyorum 13 ay 9 gunluk olduk ama besiginde sallanmadan hayatta yatmaz ama sadece besiginde sallanacak ayakta kucaktada kabul etmiyor 🤣🤣