Mb1 Arkadaşlar 28. Hafta oldu gebeliğim kan değerim bir ay önce 10.9 du şimdi 10.5 hep bi düşüş eğiliminde bende çok korkuyorum doktorum Maltofer ilacını sabah akşama çıkardı ama yine de düşmüş anlamadım aynı sorunu yaşayan var mı
Adilekorkmaz Mb1 bendede kansizlik vardi cok duserse dogum da kan takabiliriz demislerdi ama bi sorun olmadi
Beyzan Mb1 çok geçmiş olsun canım. Benim 13 dü gynoferro yu sabah akşam kullandım 21 e çıkmış 1 ayda çok bulantı Yapinca sidefer e geçtim. İnşallah size en kısa zamanda çözümünü bulursunuz. Doğum yaklaşıyor illaki kanama olacak. Umarım çok zorlamaz sizi
BusrAlpay_34 Mb1 benm de 15.haftada çok düşük çıktı doktor dogum da 2 ünite kan takarız dedı sonra kendılıgınden toparlandı ilerleyen haftalarda adet olmadıgımız için vucut toparlıyo
zeyzeyyyy Mb1 canım benim de 10 a düşmüştü ferrum vermişti ama ben kullanamadım acayip baş dönmesi yaptı. Kan üzümü yedim her gün bir avuç 1 ay sonra 11,3 e çıkmış çok sevindim sen de dene ben baya etkisini gördüm
ssuleeyuce Mb1 benimde cok dusuk gunde 2 cikti maltofer benimde ama ben birini bile icemiyorum ki. Onu ne zaman icsem halsiz oluyorum migdem bulaniyo basim agriyo burnum kaniyo agzimi acio konusmaya dermanim olmuyor. Bazen agliyorum icmicem nolirsa olsun diye :)
zeyzeyyyy Mb1 evet canım aktardan kuruyemişçilerden alabilirsin iri iri oluyor tadı da güzel çayın yanına falan iyi gidiyor👍
skuscu Mb1 beeen 9 aydır hap kullanıyorm kanık yükselmiyor hep eksik v günde 2 tame iç diyip duruyo doktorlar ama yüksemiiyor🤔