nikoland Kızlar bugün hastahaneye gittim 2.gebeliğim doktor göbek fıtığı görüyorum galiba acil perinatoloğa git dedi. Gideceğim başına böyle bi durum gelen varmı çok korktuk genetikle ilgili olabilir falan dedi