Ogi8 İkiz anneleri kaçıncı haftada öğrendiniz ikiz olduğunu, kaç günde bir kontrole gidiyorsunuz, nelere dikkat ediyorsunuz en çok? Yardımlaşalım🥰
Eminos123 Ogi8 babam bi ruya gormus eminenin bebekleri ikiz demis cok guzelmis ruyasi anlatmiyorlarda bende dedim anne olsaydi doktor derdi iki kese var falan diye gelinimiz de dedi abla tek yumurta olsa 6-7 haftalikken belli olmayabilir belkide bi sonraki gittiginde soyler filan dedi bi heyecanladim bi oglum var 22 aylik 11 haftalik da hamileyim haftaya cuma randevum var siz yazinca niyeyse yazmak istedim
Umosss baby3_ çift yumurta olduğunu nasıl anladınız. 14. Haftadayım doktorum tek veya çift yumurta diyemeyiz dedi
Ogi8 Biz de onuncu haftada öğrendik. Ne kadar sıklıkta gel dedi doktor kontrole? bizimki eğitim araştırma hastanesini önerdi özeldeki doktor perinatoloji bakması için size önerdi mi birde çalışıyor musunuz 🤭
Ogi8 Umosss keserler ve amniyon sıvısı tek mi çift mi belli oluyor ya sizin doktorunuz ayırt edememiş olabilir
Gamzeakd Umosss çift yumurta ikizleri iki kese de ayrı embriyolar oluyor . Tek yumurta ikizinde tek kese de iki ebriyo olur canım . Ordan anlaşılıyor .
Ogi8 Eminos123 ben 6-7 haftalık Ken gittim belli değildi ikiz olduğu 10 ile 11 arasıydı gittiğimizde o zaman belli oldu. Allah gönlüne göre versin inşallah 🥰
Eminos123 Ogi8 olsa sasirir ve cok sevinirim rabbim saglikla evlatlarimizi kucagimiza almayi nasip etsin