Merhaba arkadaşlar. Oğlumda cinsiyeti 12+3 te öğrendik perinatalog direkt söylemişti. 2.gebeliğimde yine 12+3 te farklı bir perinatoloğa gittik ama oda doçent alanında tecrübeli bi doktor. Prenses gibi gözüküyor dedi. Dün kendi doktorum normal ultrasonla 16+2 de kesin erkek dedi. Kafam çok karışık. Böyle birşey yaşayan varmı aranızda? Değişirmi 20.haftada tekrar ayrıntılı bakılacak?