Kızlar ılk hamıleliğim ve dünden beri şu konuyu arastırıyorum çoğu ınsan çilek yerken elini yuzune vurma leke olur elma yerken dokun gamze olur yanı bunlar gercek mi? Çilek yerken yuzume cok dokundum acaba leke olmus mudur dıye cok endişeleniyorum bılımsel olarak bırşey bulamadım ama halk arasında cok varmıs leke olan aranızda boyle bır durum yasayan var mı