Kızlar merhaba :) Bu ay 11. gün önce yumurtladım 2 gün önce akşam peçeteye 1 2 damla pembe akıntı şeklinde lekelenmem oldu. Adetime bugün itibariyle 4 gün var. Ara ara peceteyle kontrol edersem toplu iğne ucu kadar geliyor. Ve akıntım çoğaldı bu şekilde olup gebelik öğrenen var mı acaba ? ♥️🙈