Kızlar benim önceki postlarıma denk gelen biliyordur ben en son 23 kasım da regl oldum 14 gün falan gecikmenin ardından kan testi verdim 2.30 çıktı sonra beş gün geçtikten sonra kan testi verdir tekrar yine 2.30 çıktı iki gün önce çok az kanamam oldu yani günlük pedi kirletecek kadar bile olmadı şimdi hiçbişey yok ne oldu anlamadım kanamanın olduğu gün başım çok ağrıyordu vermidon içtim onunla mı kesildi acaba