Nida_Y aslında arkadaslarımla kıyaslama yapmıyorumda benm hormonlardan sanırsam gebelikte egzama cıktı yüzümde sırf o yüzden cogu seyi yiyemiyorm süt ürünleri, kuruyemiş meyvelerdende oyle yiyemedklerim var kasıntım artıyor diye o zaman psikolojim bozuluyo iştahm hepten gidiyo bende o yüzden yememeye karar verdm haftada 1yemeye calısıyorm sadece birde vitamin hapları kullanıyorm. Sırf benm yememem yüzümden bebegm etkileniyor kilo alamıyor diye cok üzülüyorm bu yüzden kafama takıyorm aslında😔