Sumeyyeunal canım biz yaptırmadık çünkü doktorumuz doğru sonuç vermediğini söyledi. Herşeyin yolunda gittiğini tarama testlerinin doğru sonuç vermediğini söyledi. Bizde her ihtimalde bebeğimizi aldırmayı düşünmediğimiz için yaptırmadık testi. Eğer hasta bebeğimi aldıracağım diye düşünüyosan yaptır ama inan çok arkadaşıma sağlıksız bebeğin denilip 9 ay sonra sağlıklı bir bebek aldı kucaklarına. Olan sana eşine olur doğuma kadar zaman geçmez artık yalan yanlış testler için. Bizim fikrimiz bu.