babymom- Kızlar ben bebeğim 3,5 aylıkken onu bırakıp işe başlamak zorunda kalacağım sütümü sağmam gerecek önerebileceğiniz elektrikli göğüs pompası var mı ? bide tekli mi önerirsiniz çiftli mi?
Pembe-mavi babymom- ben lansinosh tekli aldım. Arkadaşım çok tavsiye etti. Daha kullanmadım ama çok fazla memnun olan var. Çiftli olanlar kullanılırken çekim gücünün azaldığı söyleniyor. O yüzden 2 li alanlar da tekli kullanıyormuş. Yorumlarda öyle yazıyordu. İnşallah bende memnun kalırım
Gizemceylan babymom- lansinoh güzel diye biliyorum yalnız bide kiwi markası var A101 e mi geliyordu bime mi unuttum şimdi 🙂 ondan da çok memnun olanı duydum çok da uygun fiyata geliyo bende alıcam hangisini alsam bilemedim
Annecik_ babymom- ben avent kullandım tekli kullandım ama ikisini tuturup sağa bileceğiniz bir model varsa da araştırın derim ama aventin çekim gücünü çok beğendim