Pnrmhmmd Kızlar bugün doktora sordum karnım çok sertleşiyor aceba bebek mi topluyor yoksa karin kaslarım mi diye oda rahim kasıyor ne güzel normal doğuma hazırlıyor dedi sizde kaç gün sonra normal doğum oldu kasılmalar sıklaşınca? (37+3)