12 şubatta 38+1 de gelicek inşallah bal oğlum
Asude967 Sağlıcakla kucağınıza alon inşallah 🥰
Asude967 hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın inş darısı bizim başımıza 🌹🌹
Asude967 merhaba sezeryan olma sebebi neydi acaba
KubosM amin hepimiz inşallah
BurcuLice amin hepimiz inşallah
Nida_Y üçüncü bebeğim benim daha önce sezeryan olduğum için canım