Cramel ne güzel düşünüyorsun… Rabbim sana bağışlasın… tarama testleri kesin sonuç değildir bakın 2 buçuk yaşında bir oğlum var 2li 3lü tarama testlerini yaptırdım ihtimalleri çok düşüktü ense kalınlığı çıkmadı burun kemik ölçümü çok iyiydi.. anne karnında gelişimi hep önde gidiyordu.. 4 kilo doğdu ve doğumdan 3 saat sonra down sendromu olabilir dendi genetik test yaptırdık ve sonuç down sendromu doğum yaptığımda 22 yaşındaydım…başımın tacı gözümün bebeği oğlum….. şu an ikinci yavrumu bekliyorum riskli gebelik dediler genetik faktörler kaynaklı Rabbime sığındım testlerin hiç birini kabul etmedim öyle olsa aldıracak mıydım hayır! Doğumdan sonra öğrendim oğlumu öldürecekmiydim? Ha anne karnında ha doğmuş ne farkedecek bir canı almak kıymak kolay mı… hayırlı evlatlarınız olsun inşallah hepinizin de…