Lifli gıdalar yememe rağmen sanırım Multuvitamin kullandığım için ister istemez kabızlık oluyor ve her tuvalete gitmeye çok zorlanıyorum birazda ıkınıyorum ama sonrada korkuyorum acaba ıkınınca bir şey olurmu diye birde düşük tehlikem var bu haftaya kadar progestan kullandım. Ara sıra adet ağrısı gibi çok şiddetli ağrılar yaşıyorum. Siz nasıl aştınız bu durumları 🤷😐