Beriss Ben başta ona gidiyordum, ama 5 dakika bile ilgilenmiyor çok az bilgi veriyor. Ultrasondan yan tarafa geçene kadar ayak üstü ne sorabilirsen ve cevap alabilirsen zaten içeride bekleyen biri daha oluyor hemen diğer hastaya geçiyor. Biz Kemal beye geçtik, her gittiğimizde tek tek gösteriyor elini, ayağını, midesini hem renksiz hem renklide. Ve randevu aralığı Yasemin hanımda 5 dk, Kemal beyde 10 dk. Ve birkaç arkadaşım daha Yasemin hanımla başlayıp değiştirmiş hep, fazla ilgi bekliyorsanız o yok,gir çık oluyor genelde. Dünya hastanesi bize uzak olduğu için, ve Kemal beyden memnun olduğumuz için devam ederiz diye düşünüyorum ama size yakınsa bahsedilen doktora da bakabilirsiniz.