Bende Ercan Kayacan’a gidiyorum çok memnunum ilk doğumumu o yapmıştı ikinci doğumumda kısmet olmadı burada değildi ama mükemmel bir insan çok ilgili. Bunuda belirteyim bundan 8 ay önce düşük yaptım ve kürtaj olmam gerekti beni Eda hanıma yönlendirmişti Eda hanımda ilgisi tatlı dili muazzamdı Allah razı olsun 🥰