Ben çatlatma iğnesi nin 13. Ve 14. Günü idrar testi yaptım çift çizgi çıktı ve kan vermeye gittim oda pozitif çıktı doktorda 2 gün snra tekrarla kan testini demişti 2 gün snra değerin 2 katına çıkmış tamm hafta gel demişti görebiliriz demişti. Ama gebelik çatlatma iğnesi olsa dahi son adet tarihinin ilk gününe göre mi hesaplanıyor onu bilmiyorum bilginiz varmi acaba. Şuan kaç haftalık emin değilim