Merhaba hamiş anneler, şuan 8 haftalık hamileyim sağlıklı gebeliğim var şükür dün yeğenimi kucağıma aldıktan sonra belimde ve sol yumurtalarımda ağrı hissettim yeğenim kilolu olduğu için bebeğe baskı mı oldu acaba? Hamile olupta küçük çocuklarını kucağında taşıyan anneler varsa eğer beni bu konuda aydınlatabilirler mi rica etsem? Aklıma takıldı da merak ettim teşekkür ederim♥️