nurcakir58 beyzanur06 cok dogru konusmussun katiliyorum sana rabbim siniyo cok zor biliyoruk ben her gun yasiyomu diye korkuyla yasamak cok zor aldirmak kolay ben yapamam yapmadimda karsiyim rabbim verdi rabbim alir gerisi bos
Beto BMA pismanim tabiki hep dua ediyorum once Allah sonra bebegim affetsin beni. Hersey onun iyiligi icindi
fatos2404 Beto bi kere olmuş bundan sonra kendini sorgulayıp, düşünüpte harab etme. 💐 İnşallah bir daha aynı şeyleri yaşayıp aynı kararı vermek zorunda kalmazsın canım 🙏😘
fatos2404 nurcakir58 canım şöyle söyliyim bana bebeğin %88 down sendromlu olur dediler ve ben bunu kimseye söylemedim bile haa şuda var ki başta bi afalladım buralarda paylaştım başına gelen birileride var mı, yapabilir miyim diye o kadar inandırdılar engelli olduğuna. Rabbim o kadar büyük ki bi sabah uyandım içimde bi umutla ve gebeliğimin sonuna kadar yasinler hatimler daha neler neler okudum durdum. Ne mi oldu 21 Kasım sabah namazında doğuma kaldırıldım ve o kadar rahat bir doğum süreci geçirdim anlatamam oğlum ise şuan 4ay23günlük Rabbim sakınsın normal sağlık sıkıntısı bile olmadı şimdiye kadar. Sende inan tevekkül et eğer öyleyse bile imtihanım bu dünyaya kalmış diye şükret bence 🙏😍
birdirbir Beto sizin yaptığınızı yapıp da, sonrasında pişman olmayan bir anne görmedim çevremde 😞 şu konuya yazdığınız tüm mesajları okudum. Pişmanlığınız, çaresizliğiniz içimi acıttı 😞 Bazı şeylerin geri dönüşü olabilseydi keşke..
Eylul_lll Bhrygz Ağzına sağlık nede güzel yazmışsın inşallah doğru adımlarla ilerler Allah bu yolda bütün annelerimizin yardımcısı olsun dilerimherşey gönlünce olsun herkesin🙏🙏🙏
Beto birdirbir keskke olsaydi keske. Ama dusununce onun iyiligi icindi hersey ama bu acinin boyle olacagini bilseydim bu pismanligi yapmazdim